×
×

اولین روز از عمر مجلس دوازدهم

  • 07 خرداد 1403
  • 185 بازدید
  • 0
  • بسم‌الله الرحمن الرحیم وَٱصۡبِرۡ نَفۡسَكَ مَعَ ٱلَّذِينَ يَدۡعُونَ رَبَّهُم بِٱلۡغَدَوٰةِ وَٱلۡعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجۡهَهُۥۖ وَلَا تَعۡدُ عَيۡنَاكَ عَنۡهُمۡ تُرِيدُ زِينَةَ ٱلۡحَيَوٰةِ ٱلدُّنۡيَاۖ وَلَا تُطِعۡ مَنۡ أَغۡفَلۡنَا قَلۡبَهُۥ عَن ذِكۡرِنَا وَٱتَّبَعَ هَوَىٰهُ وَكَانَ أَمۡرُهُۥ فُرُطٗا. کهف ۱۸ 🔺خداوند سبحان را شاکرم که بار دیگر توفیق جلب رای مردم عزیز را جهت خدمت بی‌منت و نوکرانه به این […]

    اولین روز از عمر مجلس دوازدهم
  • بسم‌الله الرحمن الرحیم
    وَٱصۡبِرۡ نَفۡسَكَ مَعَ ٱلَّذِينَ يَدۡعُونَ رَبَّهُم بِٱلۡغَدَوٰةِ وَٱلۡعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجۡهَهُۥۖ وَلَا تَعۡدُ عَيۡنَاكَ عَنۡهُمۡ تُرِيدُ زِينَةَ ٱلۡحَيَوٰةِ ٱلدُّنۡيَاۖ وَلَا تُطِعۡ مَنۡ أَغۡفَلۡنَا قَلۡبَهُۥ عَن ذِكۡرِنَا وَٱتَّبَعَ هَوَىٰهُ وَكَانَ أَمۡرُهُۥ فُرُطٗا. کهف ۱۸
    🔺خداوند سبحان را شاکرم که بار دیگر توفیق جلب رای مردم عزیز را جهت خدمت بی‌منت و نوکرانه به این کشور و ملت مظلوم و مقتدر در مسیر اعتلای اسلام ناب به بنده حقیرش عنایت فرمود و از همو استمداد می‌طلبم: قو علی خدمتک جوارحی.
    🔺در اولین روز از عمر مجلس دوازدهم با توسل از ائمه اطهار با خود عهد میبندم که ساعتی را در خانه ملت برای منافع شخصی و گروهی اتلاف نسازم و با اتخاذ رویکرد مردمی‌سازی حکمرانی بویژه در عرصه اقتصاد و تولید، تمام هم و غم خود را در قالب وظایف نمایندگی (تقنین، نظارت و میانجی‌گری) برای ریل‌گذاری ” رهبری مردم” در تمام شئون کشور و جامعه مصروف دارم‌.
    🔺در مجلس دوازدهم همچون رویه خود در مجلس قبل و نیز تاکید رهبر عزیز انقلاب در پیام افتتاحیه، از مسابقات سیاسی و مجادلات رسانه‌ای و کشمکش‌های محفلی و باندی پرهیز خواهم داشت و شفافیت در اموال و آرا و رفتارها و سکنات را سرلوحه عمل قرار می‌دهم.
    🔺دست یاری به سوی ملت شریف و نخبگان و فعالان اجتماعی جهت مشارکت و همیاری با وکیل و خادم خودشان دراز می‌کنم.
    هوالعزیز
    روح‌الله ایزدخواه
    ۷ خرداد ۱۴۰۳

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل